ITALIAN COURSE FOR FOREIGNERS

La Caritas Parrocchiale, vista l’opportunità garantita dall’allentamento delle restrizioni e dei distanziamento sociale, riprende l’attività volontaria per l’attivazione di un Corso di Italiano per stranieri.

Per chi desidera conoscere il corso e la modalità di partecipazione, è invitato

MERCOLEDI’ 27 OTTOBRE ORE 9.00

presso la sala parrocchiale / biblioteca nella sede di viale Rimembranze 30. In questa circostanza, alcune volontarie illustreranno il percorso che inizierà a novembre, ogni mercoledì alle ore 9.00.

E’ necessario essere in possesso del GreenPass o del tampone negativo. L’uso della mascherina è obbligatorio.

—————–

The Caritas of the parish, given the opportunity guaranteed by the relaxation of restrictions and social distancing, resumed the voluntary activity for the activation of an Italian course for foreigners.

For those wishing to know the course and how to participate, it is invited on WEDNESDAY 27 OCTOBER AT 9.00 am, in the parish hall / library, in the Viale Rimembranze 30 headquarters. In this circumstance, some volunteers will illustrate the path that will begin in November, every Wednesday at 9.00 am.

You must be in possession of the GreenPass or negative swab. The use of a mask is mandatory.

Pubblicato il 19 Ottobre 2021